Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!



Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin klanu PSZ-N
03-11-2017, 04:34 PM,
#1
Regulamin klanu PSZ-N
Postanowienia Ogólne.

1.1. Każdy Klanowicz zobowiązany jest do posiadania sprawnego mikrofonu, oraz komunikatora TS3. Uprasza się aby podczas wspólnej gry gracze korzystali ze słuchawek, ma to na celu eliminację echa wywołanego przez głośniki. 
1.2. Każdy klanowicz ma obowiązek przebywania na TS3, będąc zalogowanym na WoT po godzinie 18:00
1.3. Niemożność przebywania w danym czasie na ts3 należy zgłaszać oficerom klanu.
1.4. Każdy Klanowicz, jeśli jest zalogowany, ma obowiązek pojawiania się na bitwach Clan Wars i Twierdzach.
1.5. Każdy Klanowicz powinien dbać o dobre imię klanu - najważniejsza jest kultura osobista i szacunek do drugiej osoby.
1.6. Każdy klanowicz powinien rozwijać się w grze, dotyczy to zarówno garażu jak i umiejętności. (lista preferowanych przez klan czołgów znajduje się na ts3 w odpowiednim ogłoszeniu)
1.7. Naruszenie zasad bądź nieprzestrzeganie regulaminu grozi wydaleniem z klanu.
1.8. O wszelkich zmianach poinformuje dowództwo z kilkudniowym wyprzedzeniem.
1.9. Regulamin obowiązuje od dnia jego  ogłoszenia, kązdy klanowicz ma obowiązek zapoznania się z regulaminem i stosowania się do jego zasad.
1.10. Warunkiem przyjęcia gracza do klanu jest równoznaczna z akceptacja regulaminu.

Bitwy zespołowe

2.1. Podczas rozgrywania wszelkiego rodzaju bitew zespołowych, gracze mają obowiązek słuchania i bezwzględnego wykonywania poleceń wydanych przez dowódcę/ów polowych. Przed wykonaniem manewrów nie będących w zamyśle taktyki, należy zgłaszać taki zamiar dowódcy grupy.
2.2. Obecność na klanowych bitwach zespołowych jest OBOWIĄZKOWA, jeżeli takowa jest zakładana przez oficerów klanu to jest: Dowódcę, Oficera wykonawczego, Oficera Kadrowego, Dowódcę Sztabu Generalnego. 
2.3. Każdy klanowicz zobowiązany jest do zdobycia minimum 800 łupów w miesiącu (Liczba 800 jest liczba minimalną wymaganą, zaleca się jednak znaczące przekraczanie tej wartości). Trzech graczy z największą liczbą łupów w TYGODNIU, będzie miało pierwszeństwo przy wyborze daty i godziny uruchomienia eventów z twierdzy. *minimalna liczba lupów może ulec zmianie za zgoda Dowództwa.
2.4 Doboru pojazdów dokonuje dowódca  prowadzący daną grę zespołową.
2.5 Potyczki na Twierdzy są obowiązkowe dla każdego klanowicza w godzinach od 19-21 .
                                                                                                                                                                                                                                     
Aktywność w klanie

3.1. Gracze należący do klanu powinni wykazywać się aktywnością, przynajmniej 4 dni w tygodniu najlepiej w godzinach wieczornych między 18:00 a 24:00
3.2. Za gracza aktywnego uważana jest osoba która w miare swoich możliwości udziela się w bitwach zespołowych, zaznacza swoją obecność na ts3 , dąży do tworzenia plutonów z innymi graczami, rozwija swoje umiejętności oraz garaż, służy radą mniej doświadczonym klanowiczom etc.
3.3. Aktywność w klanie daje następujące profity: Przyznanie wyższej rangi w klanie, wpływ na ustalanie dat i godzin eventów z twierdzy.
Pierwszeństwo przy wyborze graczy na CW oraz udziale w Kompaniach
3.4. dłuższe nieobecności w grze (powyżej tygodnia) należy zgłaszać oficerom klanu. Gracze nieaktywni w grze powyżej miesiąca otrzymają rangę rezerwisty, po uplywie następnego tygodnia zostaną usunięci z klanu. * ostateczną decyzje o usunięciu gracza z klanu podejmuje Dowództwo.
3.5. Gracze którzy są obecni w grze ale nie wykazują jakiegokolwiek zainteresowania klanem a mianowicie (CW / Twierdza) zostają uznani za graczy nieaktywnych i zostają usunięci z klanu.

Rangi Klanowe

4.1. Rekrut osoba nowo przyjęta do Klanu czas posiadania rangi (1-miesiąc) po upływnie tego czasu gracz zostaje Szeregowym.
4.2. Ranga Szeregowego ma na celu dalsza weryfikacje aktywności gracza w klanie (okres przejściowy do rangi Żołnierz która jest nadawana po upływie kolejnego 1-miesiaca)
4.3. Oficerem może zostać klanowicz który w szczególny sposób udziela się w życiu klanu oraz szczególnie się wyróżnia .
4.4. Rekruter to osoba która jest obligowana do werbowania nowych członków klanu na zasadach ustalonych w Rekrutacji. Piecze nad Ranga Rekruter trzymie Dowódca rekruterów z nim można ustalać ewentualne ustępstwa w rekrutacji.
4.5. Oficer Polowy (Klanowicz który udziela się bardzo w życiu klanu prowadzi bitwy o Twierdze oraz CW)
4.6. Sztab Generalny( grupa klanowiczów stworzona do planowania strategii oraz wyznaczania celów Klanu) 
4.7. Zastępca Dowódcy ( prawa ręka dowódcy)
4.8. Dowódca Klanu
Rangi ogólne
4.9.Ranga WETERAN zostaje nadana osobie będącej aktywnie w klanie przez 360 dni.
4.10. Super Weteran range nadej się po upływie 540 dni .  
4.11. Ranga Darczyńcy (osoby które wspomagają utrzymanie w sposób finansowy komunikator ts3 )
4.12. Rangi Artylerzysty / Bohatera CW oraz Twierdzy nadaje Dowództwo.
4.13. Żółtą Kartkę może otrzymać każdy klanowicz jako ostrzeżenie za złamanie regulaminu lub za nieodpowiednie zachowanie.


Skocz do:


Kontakt | Your Website | Wróć do góry | | Wersja bez grafiki | RSS | CSS Valide !